Wonderful Nıghtmare / 미쓰 와이프

wonderful-nightmare-turkce-altyazili-izle-953.jpg

 

Yönetmen: Kang Hyo-jin

Yapım Yılı: 2015

Tür: Romantik-Komedi-Fantastik

BAŞ ROLLER:

da17f0e275a54f429b6dafae6547a980.jpg

Song Seung-heon

uhmjunghwa_newdrama.jpg

Uhm Jung-hwa

Konusu: Cennette yapılan bir hata nedeniyle aniden hayatını kaybeden ancak daha sonra bedenine geri dönebilmesi için 1 aylığına evli ve 2 çocuk annesi olan başka bir kadının yerine oymuş gibi rol yapması gereken bir avukatın (Uhm Jung-Hwa) hikayesini konu almaktadır. Acaba bu yeni hayatına uyum sağlayıp, kendi bedenine dönebilecek midir?

fullsizephoto628247.jpg

Desktop.jpg

tumblr_nzaqeyUP9D1s8pdalo1_400.gif

mNHfzdK.jpg

Kişisel Yorum:  Türünde romantik komedi yazıyor ancak genelde daha çok komedi ağırlı bir film arkadaşlar. Sıkılmayacağınız, gülerek izleyeceğiniz bir film.Eğlenebilirsiniz izlerken ancak romantik bir şeyler izlemek istiyorsanız başka bir tercihte bulunun derin. Çünkü bu daha çok hayatta aslında hangi değerlerin daha önemli olduğu mesajını veren bir film. Hatta aile filmi de denilebilir. 🙂 Ben beğendim açıkçası, çok hoştu, sıcak bir his veriyor insana. Soğuk, acımasız, egoist ancak oldukça başarılı bir avukatın, o yukarıdan baktığı gerçek hayatın içerisine girdiğinde aslında nasıl da hiçbir şeyin sandığı gibi olmadığını görmesini anlatıyor. Aile hayatını tadıyor, dahası onun ne kadar önemli olduğunun bilincine varıyor. İzlenebilir, zaman kaybı değil. 🙂

fullsizephoto625876.jpg

Wonderful_Nightmare (281 x 400)

FRAGMAN:

Reklamlar

Love 911 / 반창꼬

Love_911-poster.jpg

 

Yönetmen: Gi-hoon Jeong

Yapım Yılı: 2012

Tür: Dram, Romantik-Komedi

BAŞ ROLLER:

han-hyo-joo_892451.jpg

Han Hyo-joo (한효주)

koelle5.png

Ko Soo (고수)

 

Konusu : Mi Soo deli dolu bir doktordur. Bir gün hastaneye gelen bir kadının kocasından dayak yediğini sanıp kocasını azarlar ve kadını gönderir. Halbuki kadın hastadır ve ölmek üzeredir. Sonunda kadın ölünce adam Mi Soo’ya ve hastaneye karşı dava açar. Mi Soo’nun davadan kurtulmak için bir tanığa ihtiyacı vardır. Kang Il ise karısını bir hastalıktan kaybetmiş, cesur bir itfaiyecidir. Başkaları ile çok münasebete giren bir tip değildir. Mi Soo’nun tanık arayışı ile yolları kesişen ikili, aşkı bulabilecek midir? 

lyubov-911.jpg

20121204000625_0.jpg

tumblr_mnqdnrfXUv1rw93m3o1_500.gif

tumblr_mn1s4iASyI1sq04vgo1_500.gif

tumblr_mo5nwbebEg1sqyj3so2_250.gif

tumblr_mo2erz7EUB1sqyj3so2_250.gif

 

 

 

 

 

 

 

Kişisel Yorum : Arkadaşlar eğer gerçekten ama gerçekten çok duygusal bir gününüzdeyseniz ve hem duygularınızı okşayacak, hem hüzünlendirecek hem de gülümsetecek bir romantik film arıyorsanız kesinlikle bunu izlemelisiniz. Evet dram diyorum ama öyle hönkürtecek bir cins değil, yalnızca insani duyguları uyandıracak kadar. Ve evet, güzel bir romantik film. Çok komedi diyemem, yani gülmekten ölürken size romantizm yaşatan cinsten değil, komik sahneleri var, mesela özellikle Kang Il’in Mi Soo’ya katlanamadığı için verdiği tepkiler filan güldürüyor ancak ana tema komedi değil. Daha çok yolları bir şekilde kesişen bu iki kişinin yavaş yavaş nasıl yakınlaştıklarını, gelişen samimiyeti görüyorsunuz. Ben dram türünü hiç ama hiç sevmeyen birisiyim ve diyorum ki film bittiğinde göz altlarım hafiften yaşlıydı ancak gülümsüyordum. Yani çok hoş, yumuşak bir film. Kesinlikle öyle bir moddayken izlemelisiniz. 🙂

 

Catch Me – Steal My Heart / 캐치미

Catc_6n9u0

Yönetmen: Lee Hyun-Jong

Yapım Yılı: 2013

Tür: Aksiyon- Romantik

Baş Roller:

Joo-Won-reveals-his-feelings-wavered-for-Kim-Ah-Joong-during-filming-of-their-movie-Catch-Me_43

Kim Ah Jung

joo-won-catch-me-profile-1-3

Joo Won

Konusu:  Ho-Tae (Joo Won), suçlu profil uzmanıdır. Bir seri katil dosyası üzerinde çalışan Ho-Tae, katilin izini bulur yalnız dedektifler katili bir vur-kaç kazasının ardından kaybederler. Ho-Tae katili bulacağından emindir, vur-kaç kazasına karışan arabanın sahibinin izini bulur. Kilitli olmayan dairesine girer ve karşısında Lee Sook-Ja adında bir kadını bulur, kendisinin lise yıllarından ilk aşkı olan kadını.fullsizephoto370929

fullsizephoto364645

new-images-for-the-Korean-movie-Catch-Me_22naver_com_20131213_171954

Kişisel Yorum:  Benim ilk izlediğim Kore filmi Catch Me idi. Ona da denk gelmiştim açıkçası. Kore filmi olduğunu bilmiyordum o zamanlar. 😀 Film türünden de anlaşılacağı gibi aksiyonlu başlıyor. Zaten sürekli polislerin birilerini kovaladığı aksiyon sahneleri bol. Ancak bu sizi caydırmasın. Kısa süre içinde eğlenceli, güleceğiniz sahneler geliyor. Adamın karşısındaki suçlunun lise aşkı olduğunu öğrenmesiyle olaylar gelişiyor ve kendinizi bir romantik-komedi içinde buluyorsunuz. Sıkılırsınız diyemem. Hasta olursunuz da diyemem. Film izleme moduna girdiğiniz bir tatil gününüzde hoş olabilecek bir film. Kısacası ben beğenmiştim. Tavsiye edebilirim. 🙂 

İyi seyirler!

Fragman: