It’s Ok, Thıs ıs Love – 괜찮아, 사랑이야

Konusu :  Jang Jae-Yeol ünlü ve çoksatan bir gizem yazarıdır ve bir radyo DJ’idir. Bir takıntıdan (obsesyondan) muzdariptir. Ji Hae-Soo bir üniversite hastanesinin psikiyatri bölümünde birinci yıl stajını yapmaktadır. Cerrahide çalışmak istemediği için psikiyatri bölümünü seçmiştir.
İşine karşı var olan tutkusu ve büyük başarısına rağmen kişisel yaşamındaki sevgi ve ilişkilere karşı olumsuz bir tutumu vardır. Jang Jae-Yeol’la tanıştıktan sonra, hayatı çok büyük değişimlerden geçmeye başlar.

Jang Jae-Yeol ve Ji Hae-Soo, daha ilk karşılaşmalarında bile, kuvvetli ve dominant karakterleriyle birbirlerinin dikkatini çekerler ancak yine aynı sebepten zıtlaşmaya da başlarlar. Ancak zıt kutuplar birbirini illa ki çeker ve bu çekimin sonucunda ise 2 seçenek vardır; ya çok büyük bir aşk ya da çok büyük bir düşmanlık başlar!

OYUNCULAR

Gong Hyo-jin
Jo In-Sung

Lee Kwang-Soo
Sung Dong-Il

Lee Sung-Kyung
Do Kyung-Soo

Şu minnoşluğa bakar mısınız? 🙂

Kişisel Yorumum : Dizi çok farklı başlayıp, çok daha farklı devam ediyor. Yani sonlarına doğru ‘yuh, ne alaka yaa’ diyebileceğiniz bir dizi. Fakat şunu söyleyebilirim ki asla ama asla sıkılmadan izleyebileceğiniz, içinde yalnızca aşk olmayan, heyecanın, tutkunun da olduğu ve hatta psikiyatriye ilginiz varsa sizi çok enteresan da hastalıklarla tanıştıracak olan şahane bir dizi. Şimdiye kadar izlediğim en iyi Kore dizilerinden kendisi. Hatta aradan bir süre geçtikten sonra yine izledim aynı heyecanla. Jang Jae-Yeol’le Ji Hae-Soo’nun birbirleriyle zıtlaşmaları size keyif verirken, zaman içerisinde birbirlerine yaklaşmaları sıcacık duygulara sebep oluyor. 🙂 Ayrıca dizide çok enteresan ince ayrıntılar mevcut. Mesela dizide psikolojik sıkıntısı olmayan bir insan yok, o derece yani! Bazı rahatsızlıklar yeri geldiğinde sizi güldürse de bazıları üzüyor. Mesela baş roldeki kızımızın bir çocukluk travmasına bağlı olarak erkeklerle öpüşürken bile baygınlık geçirecek gibi olması, esas oğlanımızın kızın bu sorununa yardım etmeye çalışması komik değil ancak romantik. İzlerken eğlenip aynı zamanda da öğrenebileceğiniz bir dizi. Kesinlikle pişman olmazsınız diyebilirim, sonu klişe olan veya sıradanlığın dibine vurarak bitiren Kore dizilerinin aksine bittiğine üzüldüğüm dizilerdendir kendisi.

Şimdi biraz da görsellerle tanıtalım, görsel hafızamıza alalım bakalım dizimizi. 🙂

Dizi işte bu olayla başlıyor denebilir aslında. Yani ana karakterlerimizin bir televizyon programında karşılaşmasıyla. Aslında esas kızımızın hocasının bu programa katılması gerekmekteyken, hocamız o esnada aşna fişna yapmakla meşgul olduğu için kendisi gibi bir doktor olan ancak öğrencisi de olan esas kızımızı programa gitmeye ikna ediyor. İyi de ediyor! Ne derdi eskiler, kısmetmiş efem, öyle olacağımış, kader kısmet alınyazısıymış. 😀

-Seni öpebilir miyim?
-Lütfen yap (alayvari bir şekilde)

Burada da gördüğünüz gibi Jang Jae-Yeol, Ji Hae-Soo’yu kendisine alıştırana, o ilişkiyi yaşamaya ikna edene kadar akla karayı seçti. Hatta bazen ‘yok artık ya, bu kadar da değil’ dediğim yerler oldu, ben olsaydım hiç uğraşmazdım diye düşündüğüm yerler de cabası. O kadar bezdirici bir kimlikti kendisi yani başta.
Resimde bile Jae-Yeol ‘öpebilir miyim?’ dediğinde alaylı, alaylı, sanki yapamazmış gibi ‘yaaa, tabii, lütfen öp’ gibisinden bir cevap veriyor yani adama. Ama Jae-Yeol’ün en sevdiğim özelliği ne biliyor musunuz? Tabii ki bilmiyorsunuz. Onun hiç pes etmemesi. Kafaya koydu ya kızı, tabii ilgisini de çekti, sonuçta adam popüler, etrafında hep tabiri caizse IQ’su ayakkabı numarasından küçük tipler var, e haliyle bırakmıyor kızı ve ne kadar aksilik yaparsa yapsın bir şekilde ikna ediyor. Biraz da zorla. 😀

Ha böyle diyorum diye Jae-Yeol’ü de çok minnoş bir şey sanmayın. Atara atar, gidere de giderdir ayrıca kendisi. Yani Hae-Soo nasıl davranısa ona, o da yüzüne pat pat vurur her şeyi. Sözleriyle değil ama davranışıyla dövüyor valla kızı, böyle aksi bir insanı bile yola getirdi yani, siz düşünün gerisini.

Şu surattaki ifadeye bakarsanız ne demek istediğimi tam olarak anlarsınız. 😀 Sanki öpülmüyor da tecavüze uğruyor kız. 😀

Adam kalkmış tatlı tatlı kahvaltı hazırlamış buna, adamı konuşturmuyor bile gördüğünüz gibi. 🙂

İşte dizinin en sevdiğim sahnelerinden. 😀 Jae-Yeol’ün yaptığı bu romantik jest karşısında hırçın kızımız ne yapıyor dersiniz? Adamın suratına boca! Peki sizce Jae-Yeol bunun altında kalır mı? Hiç! O böyle bir şeyi lesinlikle ama kesinlikle Hae-Soo’ya ödetecek birisi. 😀 Nasıl mı dersiniz? Onu da diziye saklayayım.

Peki ya diğer karakterlerimiz? Hadi biraz da onlara bakalım.

Bu dizinin her karakteri ayrı bir şaşkaloz. Hiç normal bir insan yok, aramayın bulamazsınız. 😀 Bu ikisi de birbirinden tuhaf. Birisi bir de güya koskoca psikiyatri hocası ama hastalarının stresini sürekli ona buna bağırarak atıyor. Neyse ki tatlı bir sertliği var. 😀

Soo-Kwang dizide sürekli başkalarının sevgilisi olduğu fakat kendisi yalnız olduğu için depresyondan çıkamayan bir karakter. Aslında inanılmaz duygusal. Fakat sonunda gidip deli mi deli, çılgın mı çılgın, sorumsuz So-Nyeo’muza takılıp kalıyor ve sonra gelsin paralar gitsin pullar, tripler, nazlar. 😀

Vee bingo! Bu evladımızı da everiyoruz sonunda.

Sonra bir de dizi boyunca yazarımızın peşinde koşan, Jae-Yeol’ün de sürekli kendisiyle ilgilendiği, öğütler verdiği bu karakterimiz mevcut ki, kim olduğunu öğrendiğinizde ağzınız açık kalacak.

Gördüğünüz gibi Jae-Yeol hep Hae-Soo’yu zorla öpüyor bir yere kadar. Kızımız hem öpüşmekle ilgili psikolojik sıkıntı yaşadığı için hem de erkeklere karşı ön yargılı olduğu için Jae-Yeol’ü yanına yaklaştırmıyor..

Amaaaaa, en sonunda, BUM! Görüldüğü üzere Hae-Soo kendini bir aşıyor, bir aşıyor, tutamıyoruz valla. 😀

Bakınız;

Zorlanmaya gerek kalmadan kızımız kendisi yaklaşıyor Jae-Yeol’e artık.

Aaaand finito!

Daha birçok güzel sahnesi mevcut dizinin ancak çok da fazla yayınlamak istemiyorum ki izlerken doya doya tadını çıkarasınız diye. 🙂

Sonuç olarak izlerken içinizin sıcacık olacağına sizi temin edebilirim. 🙂

Fragman;

İyi seyirler dilerim..! 🙂

Reklamlar

HEALER – 힐러

o0480065313547953978.jpg

 

Konusu: Kim Moon-Ho (Yoo Ji-Tae) büyük yayın şirketinde popüler bir muhabirdir. Bir gün,  geçmişte yaşanan bir davanın gerçeğini öğrenir. Bilerek davayla ilgili kişilere yaklaşır ve onlara yardımcı olur. Bunu yaparken,  hakikat ve inançları üzerinde mücadele vermektedir. Bu arada, Kim Moon-Ho’ya internet muhabiri Chae Young-Shin (Park Min-Young) ve aynı zamanda “Healer” olarakta bilinen Seo Jung-Hoo (Ji Chang-Wook) bu davayı çözmede yardımcı olur. 

Yoo Ji-Tae dizide, 37 yaşındaki popüler bir muhabir olan Kim Moon-Ho karakterini canlandırmaktadır. Onun erkek kardeşi büyük bir medya şirketinin sahibidir. Çocukluk döneminde bir yanlış anlaşılma sonucu Chae Young-Shin’in (Park Min-Young) ailesinin başını belaya sokmuştur ve aradan uzun yıllar geçmesine rağmen kendisini bu konuda suçlu hissediyordur. Nihayet bir gün ikisi tekrar karşılaşırlar ve hatalarını telafi etmek için Chae Young-Shin’e ünlü bir muhabir olmasında yardımcı olur. 

Ji Chang-Wook dizide, “Healer” kod adını kullanan 28 yaşındaki Seo Jung-Hoo karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri giyilebilir akıllı cihazlarla donatılmıştır. Sahip olduğu duyular ve dövüşme becerileri ile herhangi bir görevi mükemmel bir şekilde başarmak için sektörünün en iyi ‘ajanı’dır. Onun tek hedefi Güney Pasifik’te ıssız bir ada satın almak için para biriktirmek ve orada yalnız yaşamaktır. Bir gün Chae Young-Shin (Park Min-Young) ile yolları kesişir ve hayatı karma karışık olmaya başlar. Chae Young-Shin’e aşık olmuştur. Ancak geçmişteki gizli bir gerçek ortaya çıkar ve bu aşk tehlikeli olmaya başlar.

Park Min-Young dizide, 27 yaşındaki “Someday News”de bir internet muhabiri olan Chae Young-Shin karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri güçlü bir iradeye ve garip bir kişiliğe sahiptir. Fazla mükemmel biri olmamasına rağmen Oriana Fallaci gibi efsanevi bir muhabir olmak istemektedir. Karşılaştığu olaylar dizisi ve çok sonradan öğrendiği karmaşık aile geçmişi onu aydınlatmak zorunda hissettiği bir davanın içerisine çekerek Healer ve Kim Moon-Ho ile karşılaştırır.

OYUNCULAR

 

ef315471268a2180d2c0887567be4adf

Ji Chang-wook

cf5e521b6ee68bda50b8a32aaf0cbb7d

Park Min-Young

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

유지태

Yoo Ji-Tae

Açıkçası diziyi izlemeye başladığımda biraz tereddütlüydüm. Çünkü her ne kadar aksiyon dizi ve filmlerinden hoşlansam da bazen çok sıkıcı olabildikleri için tereddütlü yaklaşıyorum. Yani onu bana birilerinin bayağı sıkı övmesi gerekiyor. Bu da biraz öyle oldu, okuduğum yorumlar bu kadar kuvvetle övmese başlamazdım. Ancak şimdi iyiki de başlamışım diyorum. Çünkü yalnızca ortaya çıkarılmaya çalışılan bir suç ve kaçma kovalamaca yok; aynı zamanda gizem, heyecan, aşk ve komedi de var dizi içinde. Çok keyifle bazen gülerek, bazen hüzünlenerek ve bazen de merakla seyrettim. Özellikle oyunculuklar çok hoşuma gitti! Yoo Ti-Jae’den tutun Ji Chang-wook (!!)’a, oradan Park Min-young’a kadar hepsi çok güzel bir oyunculuk sergilemişlerdi. Özellikle esas kızımızın saf salak halleri güldürürken, esas oğlanımızın da bir o kadar zeki olmasına karşın salak aşık olması, ne yapacağını bilemeyen halleri çok komikti. 😀 Sıkılmayacağınızdan emin olabilirsiniz.

healer1.jpg

 

Öhöm, lütfen yani şu karizma hareketlere bakar mısınız? Bir kere görsel açıdan bile tatmin olacağınızdan emin olun. 😀

 

 

 

healer3-00609a

O aşk dolu bakışlar..

Arkaplanda Healer’a yardım eden zeka küpü ajumma’yı da unutmamalıyız! Bakınız;

11-healer-episode-02-ji-chang-wook-korean-drama-fashion.jpg

healer_06-720x405.jpgTabii olaylar gelişmeden önce henüz kızımız Healer’ın gerçek kimliğini öğrenmemişken, Healer’ın zavallı kızımızın kalp krizi geçirmesine sebep olan sahneyi de unutmamak lazım. Amaaan canım, alt tarafı kanıt topluyordu Healer’ımız, ne var yani! 😀

Chae Young-Shin’e yüzünü göstermemekteki ısrarı; 

IMG_8715_1.jpg

Neyse çok bekletmeyeyim sizleri, artık olayların da o yöne doğru gelişmesi ile ‘Eeeh yeter ulen, dayanamıyorum artık’ misali kızımıza açılan bir Seo Jung-Hoo (Healer);

Friday_feature_healer_kiss_2.jpg

Gerçi bunda kızımızın da oldukça etkisi var, Seo Jung-Hoo’u zorlayan, peşinden giden, onun kendisinden vazgeçmesini engelleyen esas kızımızı da burdan bir alkış gönderelim. 🙂

Birbirlerine açıldıktan sonra tabii gelsin aşk dolu günler..! Meğer oğlanımız da içinde neler biriktirmiş! 🙂

Desktop2.jpg

Screenshot_2015-01-21_19.29.02_2.png

Sen misin benden kaçan? Al sana! Öyle hastalık filan da sökmez inatçı kızımıza! 😀

healer-otp

Biraz da gif’lerle kuvvetlendirelim de iyice dizinin ruhuna girin 🙂 ;

tumblr_niszvrc7gW1u98dbho1_500.gif

3ef036d2c3516270a211246ab0614bd1da09ba09_hq.gif

 

 

 

 

 

 

tumblr_inline_novk8d2w4h1s6ava3_500.gif

 

 

 

 

 

 

 

Bonus! ;

kiss kiss 2.gif

FRAGMAN;

 

 

 

 

 

 

My Love From the Star – 별에서 온 그대

49747_361764.jpg

Konusu: Do Min-Joon 400 yıl önce Joseon döneminde Dünya’ya gelmiş başka gezegenden bir canlıdır. Dünya’ya araştırma yapmak için gelmelerine rağmen bazı sebeplerden ötürü Do Min-Joon kendi gezegenine giden uzay aracını kaçırmış ve geri dönememiştir. Muhteşem bir dış görünüme sahiptir ve bunun yanında ışınlanmak, süper duyma yeteneği gibi ekstra başka birçok yetenek ile donatılmıştır. 

Do Min-Joon gezegenine geri dönmek için beklediği yüzlerce yıl boyunca Dünya’ya uyum sağlayabilmek için uğraşmış, hemen hemen tüm meslek dallarında kariyer edinmiş ve bu süre boyunca da oldukça büyük bir servetin sahibi olmuştur. İnsanlara daima alaycı bir tavırla yaklaşmış olmasına rağmen üniversitede hocalık yaptığı oyuncu Cheon Song-Yi ile yolları kesiştiğinde acaba ikilinin hayatı ne ölçüde değişecektir? 

OYUNCULAR:

Kim-Soo-Hyun-36.jpg

Kim Soo-Hyun

 

44497768131352c4edb16f7d4c355a70.jpg

Gianna Jun

87405362d2570b474fdf49334bf7b618

Shin Sung-Rok

parkhaejin_73.jpg

Park Hae-Jin

Kill Me Heal Me’den sonra izlediğim ve güzelliği nedeniyle ‘tamamdır artık hep Kore dizisi izleyeceğim’ diye bir karar aldığım dizi kendisi. 🙂 Türü bilim-kurgu/romantik. Eğer ben bilim kurgu sevmem diye düşünüyorsanız, emin olun bunu izlerken seveceksiniz. Bir kere oyuncular çok iyi ve ayrıca konusu ve işlenişi çok güzel. Başka bir gezegenden evet ama eğer bilim kurgu sevmiyorsanız korkmayın,  Amerikan dizilerinde izledikleriniz gibi astronomik terimler çok fazla kullanılmıyor. Hatta hiç kullanılmıyor da denilebilir. Genelde Min-Joon’un tuhaflıkları ve gariplikleri ile Song-Yi arasında geçenler anlatılıyor. Hem güleceksiniz, hem de dizinin romantikliğine kapılacaksınız diyebilirim. Kendi içerisinde bir entrika/kaçma-kovalama-yakalamaca da var diyebilirim. 

tumblr_mzjua8AAjv1swuhreo10_250Eğleneceğiniz kısımlar genelde Min-Joon’un Song-Yi’ye laf soktuğu kısımlardan oluşmakta. Song-Yi çok küçük yaşlardan itibaren oyunculuk yapan oldukça ünlü birisidir ancak sıkıntı burada değil, kişiliği çok fazla gelişmemiş olduğu için sürekli saçmalıklar yapar ve söyler. Elbette bu da yüzlerce yıldır Dünya’da yaşayıp birçok alanda kariyer yapmış olan Min-Joon’a ters,saçma ve çocukça gelir. Ayrıca bir de onun insan türünden daha gelişmiş bir uzaylı canlı türüne ait olduğunu düşünürseniz, Song-Yi’nin saçmalıklarının ona ne kadar aptalca gelebileceğini anlayabilirsiniz. 😀

large.gif

Ayrıca dizide bir de ikisinin de çok sonradan öğreneceği ortak bir geçmişe de sahip oldukları kısım var. Öhöm. 🙂

tumblr_n0vez7gQLI1sjnkqeo1_500.gif

Bu kadar da şapşikler.

796447cec249d2dc52dff3195b6401618dce9a251d3a

Imm, biraz ürkebilirsiniz ama evet, Do Min-Joon aklınıza gelebilecek her türlü tuhaflığı yapıyor. Biraz Edwardvari mi ne. 😀

tumblr_mz9455RJPW1sgoo9do6_r1_250Size Song-Yi’nin de kendi çapında tuhaf olduğunu söylemiştim. 😀 Min-Joon bazen haklı arkadaşlar. 

Song-Yi tuhafta annesinin de aşağı kalır yanı yok hani.

tumblr_n1m5dpRu511se1phdo2_500

 

tumblr_myrj2omW431r99c4io2_250.gif

Hiçbir şey verme ya da alma. Ayrıca bir şey bekleme de. O zaman hayal kırıklığına uğramayacak ya da incinmeyeceksin.

Bu dizide bol bol öğüt alacaksınız Min-Joon’dan arkadaşlar. Ama korkmayın oldukça faydalı şeyler bunlar. Kendisi süper zeki olduğu için sürekli felsefe yapıyor, kendisi farkında olmasa da. 😀

Tamam her zaman da felsefe ya da şapşiklik yapmıyorlar. Zaten böyle bir karakterin karşısında dürüst olalım çok fazla kız dayanamasa bile Song-Yi asla ama asla dayanamaz. Bakınız şekil a;

201410_theoneshots_MyLoveFromAnotherStar_KimSooHyun_JunJiHyun_Kiss.gif

 

tumblr_mzjua8AAjv1swuhreo4_250.gifBenim en çok güldüğüm sahnelerden bir tanesi Min-Joon’un nabzı olmuştu. Kendisi insan olmadığı için, insan vücudundaki sıvılara karşı alerjisi var. Yani bir insan tükürüğü ile temas ettiğinde vücudu bizim vücudumuza virüs girdiğindeki tepkiye benzer bir tepki veriyor. Nabzı hızlanıyor ve baygınlık geçiriyor. Bir süre yataklara düşüyor garibim. Hayal edin artık neler yaşıyorlar. 😀

Min-Joon-Sick-Heart-Rate.png

 

Ayrıca dizide Song-Yi’nin kardeşi Yoon-Jae başta Min-Joon’a alışamasa da sonradan onu bayağı bir seviyor. Bu da tatlı olan yerlerden biriydi. Özellikle kendisi de astronomi meraklısı olduğu için. 😀

39c19138b1df352686e30bb07352b85a.jpg

tumblr_n0xsbgVntN1rjgiqeo2_r1_250.gif

knr1ln.jpg

You Who Came from the Stars Replikleri.jpg

Adam haklı. o.O

13fa6a7e8ab29416.jpg

İki ihtimal var, neyse ki biri doğru. 😀

Bari hoş bir sahne ile bu dizimizi de bitirelim. 🙂

J6ZVCcf.gif

FRAGMAN:

 

İyi seyirler arkadaşlar. 🙂

KIll Me Heal Me / 킬미, 힐미

9q1XBQ.jpg

Konusu : Dissosiyatif Kişilik Bozukluğu hastası üçüncü kuşak bir milyarder Cha Do Hyun (Ji Sung) ile psikiyatri uzmanı olan ve onu gizlice tedavi eden Oh Ri-jin (Hwang Jung Eum) arasında geçen romantik komedi türünde bir dizidir. Cha Do-hyun çocukluğunda geçirdiği travmatik olaylar dizisi nedeniyle kendi içerisinde 7 tane kişiliğe bölünmüş bir mirasçıdır. Oh Ri-jin ise gayet başarılı, çiçeği burnunda bir psikiyatri uzmanıdır ve Cha Do-hyun, Oh Ri-jin sayesinde hayatının kontrolünü tekrar eline almayı amaçlamaktadır. Oh Ri-jin’in ikiz kardeşi olan Oh Ri-on (Park Seo Joon) ise geçmişin sırlarını açığa çıkarmak için uğraşan oldukça ünlü bir yazardır. Acaba Cha Do-hyun, onun 7 kişiliğinden herhangi birisi hayatını ele geçirmeden önce esas kişiliği ile hayatının kontrolünü eline alabilecek midir?

OYUNCULAR

hwang-jung-eum-1.png

Hwang Jung Eum

 

park-seo-joon_1454606641_psj2.jpg

Park Seo Joon

Ji-Sung-20.jpg

Ji Sung

dd7c1558b52f053ae55d3b08e865cb15.jpg

Kim Yoo Ri

Oh Min-Seok.jpg

Oh Min Suk

 

Kadro genel olarak bu şekilde arkadaşlar. Bu dizi benim Boys Over Flowers’tan sonra izlediğim ilk diziydi ve bir arkadaşım tavsiye etmişti. Kesinlikle izleyin diye önerebileceğim bir dizidir, pişman olmazsınız! 🙂 Asla sıkılmazsınız, hele hele benim gibi psikolojik dizi severi iseniz hiç sıkılmayacağınız garanti. Bir kere sıradan bir psikolojik rahatsızlık değil, 7 tane kişilikten bahsediyoruz burada! Hepsi de birbirinden güzel kişilikler bunlar. Hepsi birbirinden eğlenceli. Dizi oldukça hareketli geçiyor, konu güzel, işlenişi güzel, bitişi de güzel. 😀 Üstelik bu dizi ile erkek kardeşim bile Kore dizileri izlemeye başladı benimle birlikte. Kahkahalarla izlediğimiz bir diziydi. 

Şimdi sizlere Cha Do-hyun’un kişiliklerini tanıtmak istiyorum.

  • 1 numara; Shin Se-gi! 😀

20187306f367bc1783875a59fe624ed57d8b802fdd520.jpgKendisi acayip bir şey. Muhtemelen en sevdiklerinizden birisi olacak ya da en çok etkilendiğiniz. 😀  Shin Se-gi , Do-hyun acı çektiği zamanlarda, ama inanılmaz acılardan bahsediyorum, ortaya çıkan ilk karakter oluyor genelde. Yani onun oluşturulma amacı o. Bir savunma mekanizması gibi. Bu yüzden Shin Se-gi kişiliği Do-hyun’u güçsüz olmakla suçlayıp ve onun hayatını kurtarmakla övünüyor. Shin Se-gi bayağı bir şeytani, asi, metalci çocuklara benziyor. Ama izledikçe anlayacaksınız ki aslında oldukça çocuksu bir asilik bu. 😀

  • 2 numara; Perry Park. 

kill-me-heal-me-perry-park.pngBalık tutmanın ve bomba yapmanın hobisi olduğu 40 yaşındaki kişilik. Tabii o kendini öyle görüyor ve tanıtıyor. 😀 Bu da diğer kişiliklerin aksine oldukça eğlenceli bir karakter. Aslında Do-hyun’un rahatlamak için kurguladığı hatta biraz babasına benzettiği bir karakter. Aslında çok rahattır, iyidir, hoştur, eğlencelidir filan ama bomba yapmada üstüne yoktur. Sürekli Do-hyun ve Oh Ri-jin’i birilerinin elinden bomba yaparak kurtarıyor. 😀

  • 3 numara; Ahn Yo-seob.

kill-me-heal-me-ahn-yo-sub-2.jpgBu bayağı bir depresif, ancak oldukça zeki 17 yaşındaki bir genç. Ayrıca da daha sonra anlatacağım Yo-na’nın da ikiz kardeşi kendisi. Aslında karakter iyi ama acayip depresif. Tamam, haksız yere değil, sürekli aklında düşündüğü ve aklına takılan şeyler var ve bu yüzden yaşamanın anlamsız olduğunu düşünüyor. Oh Ri-jin Yo-seob yüzünden kaç kere intiharın eşiğinden kurtardı Do-hyun’u. 😀

  • 4 numara; Ahn Yo-na.! 😀

hqdefault.jpgYine acayip seveceğiniz kişiliklerden birisi. Yo-na Yo-seob’un ikiz kız kardeşi. Kendisi oldukça dışadönük, acayip yaramaz yine 17 yaşında genç bir kız. Yani Yo-seob’un tam tersi. 😀 Ayrıca kendisi K-pop idollerine hayran. Yo-na da yine Do-hyun acı çektiği zamanlarda veya zihinsel stres altında olduğunda dışarıya çıkan bir kişilik.Oh Ri-jin ile bir türlü anlaşamamaktadır. Ama Oh Ri-jin onu yola getirmenin yollarını bulur tabii. Ayrıca Yo-na’da çok hoşunuza gidecek bir şey var. Kendisi Oh Ri-on’a takık! 😀 Evet, Oh Ri-on’un resmini ilk gördüğünde ona çarpılıyor. Hemen Oh Ri-jin’den kendisini onunla tanıştırmasını istiyor. Tanışınca da peşinden ayrılmak istemiyor, sürekli üzerine atlamaya fırsat kolluyor. 😀 Tabii bu durumda Oh Ri-on’u tahmin edebilirsiniz. 

  • 5 numara; Nana.

tumblr_inline_nkwznsJqxY1qahqv6.jpgNana ismini verdiği bir oyuncak ayısı olan 7 yaşındaki bir kız çocuğu. Kendisi biraz karışık bir kişilik. Yani Ri-jin ile Do-hyun karışımı bir kişilik. Onun hakkında çok fazla bir şey yok, olanları da izlerken öğrenmelisiniz. Spoilerın dibi olmasın. 😀 tumblr_inline_njcdpyho2c1qleidv.jpg

 

 

 

  • 6 numara; Mr. X.

Daha sonradan Nana’nın babası olduğu anlaşılan gizemli kişilik. Çok fazla yeri yok dizide. Ama yine de bir kişilik işte. 😀

 

Cha Do-hyun’un kişilikleri böyle arkadaşlar. Umarım iyice bir tanıtabilmişimdir sizlere. Diziyi heyecanlı tutan şey hem konusu hem de kişiliklerin ne zaman hangisinin çıkacağını bilememeniz. Bu durum atmosferi acayip canlı tutuyor. 😀 Mesela Do-hyun birden fenalaşıyor ve bir kişilik çıkacak ve siz hangisi çıkacak acaba diye meraklanıyorsunuz. 😀 Bir de bu karakterlerin tepkileri, etraftaki insanların onlara verdiği tepkiler.. 😀 Gerçekten çok eğlenceli.

Güzel olan bir başka şey ise Ji sung’un bu karakterleri inanılmaz güzel oynamış olması. Her birine ayrı ayrı hayat vermiş bildiğiniz. Gerçekten oyunculuğuna hayran kalmıştım. 

tumblr_nlb3fiqiLY1s8j247o1_500.gif

tumblr_nk03a3V8K81u7cqjlo3_250.gif

dd446b5b565d1c1e22113b6502613a65.gif

Burada Yo-na yüzünden kalp krizi geçiren bir Oh Ri-on görmektesiniz. 😀

h3.gif

tumblr_nmt41q0Hde1us53hwo1_500.gif

 

Veee işte bir Perry Park klasiği;

tumblr_nimiwncffx1sh8uxlo1_500.gif

9OX3T9q.gif

61.gif

5865405d6a9a01ef233b5869c560292b60602b4b_hq.gif

babec9b63c9a3fdc522a9007494dbb99bbe6bbb7_hq.gif

 

FRAGMAN;

 

 

Boys Over Flowers

maxresdefault.jpg

Konusu : Geum Jan-di fakir bir aileden gelmektedir. Bir gün yaptığı bir kahramanlıktan dolayı Seul’un en iyi kolejinde burslu okumaya hak kazanır. Ancak okulun ilk günü zengin öğrenciler tarafından aşağılanır ve ezilir. En başta da Goo Jun-pyo!

Okulun sahibinin oğlu olan Goo Jun-pyo’dan herkes korkmakta ve ona saygı duymaktadır. Okulda ders gördüğü sınıfı kendisine özel, okul üniforması zorunluluğundan muaf ve ders saatleri konusunda serbesttir. Ailesi tarafından yeterli ilgiyi göremeyen Jun-pyo zamanla eziyet edip aşağıladığı Jan-di’ye aşık olur. Ancak Jan-di kendisinden nefret etmekle beraber Jun-pyo’nun en yakın arkadaşı Yoon ji-hoo’ya aşık olmuştur.

Geum Jan-di, hem bu okulu bitirip gelecek kurma hayalini gerçekleştirecek, hem okulda maruz kaldığı aşağılanmaya rağmen direnecek, ve hiç ummadığı bir aşk üçgeni içerisinde kaybolacaktır.

OYUNCULAR:

ku-hye-sun.png

Ku Hye-sun

kim-hyun-joong-kim-hyun-joong-27611789-500-476-jpg

Kim Hyun-joong

tumblr_lr0twrfJ9R1qf43rd

Lee Min-ho

3fa30870.jpg

Kim Joon

boys-over-flower-screen-pics-kim-bum-kim-bum-6854591-333-500.jpg

Kim Bum

Vallahi aslında oyuncu kadrosunun oldukça sağlam olduğu bir dizi olmasına rağmen ben bu diziyi izleyemedim arkadaşlar. Kore dizisi hayranları bu diziyi inanılmaz seviyorlar, biliyorum. O nedenle benim bu söylediğim size garip gelecektir. Boys Over Flowers benim ilk izlediğim Kore dizisiydi. Korece zaten orada ilgimi çekmişti, tepkiler, dilin fonetiği filan çok hoştu bana göre ancak konuyu çok dağıtıyorlardı bence. Zaten Kore’de lise dizisi çekemediklerini düşünüyorum ve uzun bir süredir hiç lise dizisi izlemiyorum, izlemeyi de düşünmüyorum. Sanırım bunda gençlere kötü örnek olmamak istemelerinin etkisi çok fazla ancak karakterler acayip tripcan oluyorlar. Özellikle kızlar. Acayip cırtlak, inanılmaz entrikacı, ayrıca da her şeye bir kulp bulan tipler. Anlayamıyorum ki bu tiplemeleri nasıl oluşturuyorlar. Bence oldukça gerçek dışı ve itici. Örneğin Jan-di’nin didinip, ayakta kalmaya uğraşması çok hoştu ama Jun-pyo’ya karşı tavırları, en ufak bir harekette benim anlayamadığım triplere girilmesi.. Şöyle bir tuhaflık var her şeyden önce, konuyu bir türlü bütünleyemediklerini düşünüyorum. Neden derseniz, sebep-süreç-sonuç gibi bir durum yok  gibi geldi bana. Genelde Jan-di’nin başına gelen talihsizlikler, onun toparlamak için uğraşması, Jun-pyo’nun da destek olmak için kılı kırk yarması, ardından toparlanması ve tekrar aynı olayların yaşanması.. Kendini tekrar eden bir senaryo vardı. 

Zaten dediğim gibi, G.Kore’de çekilen lise dizileri, bana normalle hiç uyuşmayan bir profil çiziyor. Sanki herkes şeytanın sol bacağı ya da inanılmaz zengin ailelerin çocukları. Veya öğrenciler arasındaki o ezme vs. politikası.. Bu adamlar normal hayatta sınavlar yüzünden intihar istatistiklerini tavan yaptıran çocuklar.Lütfen yani.. 😀 Bu kadar entrika nedir..

Ben bu arada zaten diziyi bitirememiştim. Yani ‘bu ne ya, bıktım bunların triplerinden, bağırıp-çağırmalarından’ diyerekten 20. bölümlerde filan bırakmıştım diziyi. Siz beğenebilirsiniz tabii, bu benim kişisel yorumum. Beni baymıştı kısacası. Tekrarlardan ve triplerden. 😀

boys-over-flowers-o.gif

boys-before-flowers-kiss-o.gif

Ayrıca gerçekçi olmayan şeylere örnek olarak, mesela Jan-di’nin çok küçük bir sebepten artık yüzemeyecek olması ya da heykeltıraş olan çocuğun da elinin üzerine ayakla basıldığı için artık heykel yapamayacak olması.. Yani mesleğim dolayısıyla bu kadar asit şeylerin böyle ağır sonuçlar doğurmayacağını biliyorum. O yüzden bayağı bir saçma gelmişti bana. 🙂

O Jun-pyo’nun saçları da beni gülme krizine sokmuştu itiraf edeyim. 😀 

tumblr_nl9ak9Asz71smihy0o1_250.gif

boys-before-flowers-o.gif

rDVk3E

bof-soeulmate5Gördüğünüz gibi çok karakterli, kimin nerede ne yaptığı belli olmayan bir dizi.. 😀 Çeşitlilik çok güzel, ben her karaktere önem verilen dizileri severim ama keşke konuyu da daha güzel işleselermiş. :/ 

FRAGMAN: